به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مرکز مثبت زندگی کد۱۲۱۱۹ که در اثر اصابت مستقیم حملات دشمن بهطور کامل تخریب شده بود، پس از بازسازی جهادی و شبانهروزی، در مراسمی با حضور مدیر بهزیستی شهرستان ری، شهردار منطقه ۱۶ و جمعی از جامعه هدف، مجدداً درهای خود را به روی عزیزان معلول و نیازمندان گشود تا ثابت کند ارادهی خدمت، شکستناپذیر است.
این مرکز بلافاصله پس از وقوع حادثه و در پاسخ به تلاش دشمن برای متوقف کردن چرخه امید و خدمات اجتماعی، کادر اجرایی و متولیان این مرکز با عزمی جهادی و تلاشی شبانهروزی، خشت به خشت این بنا را از نو برافراشتند.
نتیجه این همت بلند، بازگشت مرکزی است که نه تنها بازسازی شده، بلکه با تجهیزاتی مدرنتر و محیطی بهینهتر از پیش، آماده پذیرش و حمایت از جامعه هدف بهزیستی است.
این مراسم بازگشایی با حضور داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، حسین کاشانیپور شهردار منطقه ۱۶و جمعی از جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.
در این مراسم، علی همت محمودنژاد، مسئول مرکز مثبت زندگی و مدیر عامل انجمن دفاع از حقوق معلولین در سخنانی اظهار داشت: «دشمن بنای ما را هدف گرفت، اما ما با ایمان، نه تنها آن را از نو ساختیم، بلکه با بهترین امکانات تجهیز کردیم. ما ثابت کردیم که از دل خاکستر، شکوهی تازهتر میسازیم. امروز بازگشت ما، پیروزیِ مطلق "زندگی" بر "ویرانی" است.
محمود نژاد ادامه داد: دشمن گمان میکرد با تخریب این بنا، صدای ما را خاموش کرده است؛ اما آنها نمیدانستند که ما این مرکز را با عشق و تعهد بنا کردهایم و عشق، هرگز تخریب نمیشود. ما هر آجر تخریب شده را با عزمی جزمتر جایگزین کردیم تا ثابت کنیم ارادهی ما در خدمت به انسان، از هر بمبی قدرتمندتر است. امروز بازگشت ما، پیروزی "زندگی مثبت" بر "مرگ و ویرانی" است.
همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم و در راستای تحقق اهداف حمایتی سازمان بهزیستی، سبدهای کالای ضروری میان مددجویان حاضر در مراسم توزیع گردید. این اقدام با هدف حمایت معیشتی از اقشار آسیبپذیر و ایجاد فضای امیدبخش در میان جامعه هدف صورت پذیرفت.












نظر شما